Customer Care

Training-ul de Customer Care se desfășoară ca timp în funcție de numărul de persoane/angajați incluși în program, și de asemenea ținând cont de nevoile companiei solicitante.

Costul acestui program diferă în funcție de complexitatea nevoilor, numărul de persoane/angajați care vor participa la training și perioada de desfășurare.

Acest training se adresează:

  • oricărui angajat de la recepție, relații cu publicul, front desk sau marketing;
  • celor care intră în contact direct cu clienții și/sau au nevoie să știe mai multe despre procesul vânzărilor și al relațiilor cu clienții;
  • angajaților din domeniul vânzărilor/PR care trebuie să-și însușească și dezvolte cunoștintele și abilitățile de comunicare;
  • managerilor, pentru optimizarea activităților echipei și obținerea de performanțe în relațiile cu clienții.

Succesul unei afaceri depinde și de imaginea profesionistă transmisă clienților, de modul de adresare utilizat, de reputația creată și de feedback-ul oamenilor cu care angajații intră în contact.

Beneficiile acestui training includ:

  • identificarea tipologiei clienților;
  • înțelegerea comportamentului clienților;
  • evaluarea abilităților individuale de comunicare cu clienții;
  • adoptarea unei atitudini profesionale în relația cu clienții;
  • conștientizarea rolului serviciilor interne pentru calitatea serviciilor externe;
  • angajații vor ști să acționeze în loc să reacționeze, atunci când se confruntă cu o plângere;
  • înțelegerea nevoilor reale ale clientului;
  • rezolvarea în timp util a nemulțumirilor clienților și păstrarea acestora în sistem;
  • fidelizarea clienților și crearea unei relații de parteneriat cu aceștia;
  • optimizarea procesului de customer care în interiorul organizației.